Lastbilfans under 16 år

Her finner du ulike tegninger av lastebiler, samt bildetråder til de som ikke er gamle nok til å være lærlinger/yrkessjåfører.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Lastbilfans under 16 år

Innlegg andyfromdk » Lør Des 12, 2009 22:07

Her kan alle under 16 skrive om det at være lastbilfan i Skandinavien!

Jeg hedder Andreas, jeg er 14 år og bor i København. Jeg har dyrket truckspotting i ca. et halvt år, men har altid været interesseret i lastbiler.

Se evt. mine billeder her: http://berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=7485&highlight=
andyfromdk
Sykkelbud

Innlegg Vaskedrengen » Lør Des 12, 2009 22:15

Jeg hedder christian Jeg er 16 og bor i Viborg. Jeg har taget truckpictrues i omkring 4år Men har faktisk lige siden jeg var 3 mdr . Og jeg regner med jeg bliver Sjåfør . starter på Viborg vgs neste år etter jul så i kommer til og se mig på den norske veie i 2012 eller 2013 ;)
mine billeder http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=6972
Sist endret av Vaskedrengen den Søn Des 13, 2009 18:08, endret 1 gang
Bilde
Brukerens avatar
Vaskedrengen
Bileier

Innlegg klmads95 » Lør Des 12, 2009 23:33

eg er 14 år og spotter lastebil er i møre og romsdal
Call me a Prisoner of the Highway, Imprisoned by the Freedom Of the Road!!

VG.2 Transport & Logistikk-> here i come

Mads.K.Løken
Brukerens avatar
klmads95
Langtransportsjåfør

Innlegg myggen » Søn Des 13, 2009 01:18

Jeg heter Halvor Jeg er 13(1996 mod) og bor på Grøa i Sunndal Kommune. Jeg har tatt bilder av lastebiler i ca 2 år. Magefølelsen forteller meg at jeg blir 99,99999...% sikkert lastebilsjafør. Pappa har kjøt lastebil i hele livet mitt og jeg har vert med han siden jeg var 2/3 år gammel... Da jeg var 3 år gammel var jeg med på første turen til finnland og viste alle lastebil-markene langs veiene. 8-)
Slekninger sier jeg kommer til å bli sjafør eller disigner siden jeg tegner lastebiler 24-7 og mer eller mindre gir blanke F*** i skolen. :roll: Dagene er er utrolig lange og dryge for tiden for jeg her det ikek helt topp lengre ... pga mobbing og hetsing av den derre medfødte lastebil-intressa... Men Gler meg sykt til jul og lastebilkjøring igjen da 8-)
- G&J Transport -
Brukerens avatar
myggen
Langtransportsjåfør

Innlegg lastebildude » Søn Des 13, 2009 01:52

er 15 år og heter ørjan, ta bilder av lastebiler er ikke helt min ting, liker mere å vere med å jobbe så da ligger heller kameraet inni bilen og blir glemt, men blir jo litt bilder på meg og iblant :D .. alt begynte vel som liten gutt , da fattern kjørte en F12 krokbil og eg fikk vere med den gang i barnesete. Etter det har d bare blitt mere og mere, er med så ofte som mulig og er med å gjøre alt som kan gjøres me lastebil. Er helt sikkert at eg skal bli yrkessjåfør, er bare å spørre alle som kjenner meg , 99% kommer til å svare yrkessjåfør uten å tenke seg om :mrgreen: ellers har eg stor interesse for ting med motor, (ikke moped hehe) men har alltid vore lastebil som kommer først, så da er det bare å vente drøyt 3 år så kommer nok eg og ut på veien lovlig og godkjent :)
Brukerens avatar
lastebildude
Langtransportsjåfør

Innlegg Benjamin S » Søn Des 13, 2009 12:27

..
Benjamin

Jølster Truck Photos <- www.facebook.com/jolstertruck
Brukerens avatar
Benjamin S
Veteran

Innlegg nexmartin » Søn Des 13, 2009 12:56

eg e 14 år, og heter Martin, har likt lastebiler siden ca:2003 tar ikke serlig mye bilder men liker og være med i lastebiler:) har tenkt og bli lastebilsjåfør:)
Bilde
nexmartin
Lærling

Innlegg Espen V-A-B-I-S » Søn Des 13, 2009 13:57

Jeg er 14 år og heter espen og har likt lastebiler hele livet mitt. jeg begynte å ta bilder av lastebiler for to år sia og at jeg har tenkt til å bli lastebilsjafør :)
Brukerens avatar
Espen V-A-B-I-S
Veteran

Innlegg sigve. Trond Truckers :D » Søn Des 13, 2009 14:25

Jeg er 13 år (96Mod) og heter Sigve , har likt trucks hele livet og oppvokst med dem! Tar ikke så mange bilder men liker veldig godt Lastebiler og lager 2d! Tenkt og bli lastebilsjofør ;) ;) Lastebiler er livet ! :cowboy: :cowboy:
Bjarne Øverland - Molde

Volvo FH 16 XXL
Brukerens avatar
sigve. Trond Truckers :D
Veteran

Innlegg laffi truck driver » Søn Des 13, 2009 16:47

Heter stian er en 1996 modell digger å være med å kjøre lastebiler og ta i et tak når jeg er med. :D
Polisen är inte ett yrke det är en sjukdom
laffi truck driver
Lærling

Innlegg EK » Søn Des 13, 2009 17:31

Slenger meg bare på jeg også :)
Er en 15 år gammel gutt og heter Even, jeg er oppvokst i lastebil å skruing da fadern har hatt verksted og lastebil siden jeg var født, videre med det så startet han NAF bil berging tromsø, å der har jeg å vert med så mye jeg kunne, ellers har jeg en stefar som har kjørt trailer i snart 13 år som jeg er veeldig mye med på både verksted og trailere.
Er sjøl ganske sikker på at jeg blir trailersjåfør å sikker noe mekanisk i etter tid å når tiden er inne har jeg lyst å ta over NAF Bil berging tromsø.
For og si det sånn så er det nok medfødt alt med motorer. :)

Jeg vet at det er mange som blir mobbet for den store interessen noen har i lastebiler sånn som myggen, men det er bare å gjøre som meg - Gi faen og aldri gi opp ;) :D
Man kommer langt med å være sterk sykisk :flire:
- Even Kristoffersen-

Lærling hos Byrknes Auto Avd. Tollpost
Brukerens avatar
EK
Distribusjonssjåfør

Innlegg lastebildude » Søn Des 13, 2009 18:00

merkelig at dere blir mobbet? ;O omgår dere små trangsynte mennesker eller? folk som er rundt meg bare smiler lurt og lurer på koffor eg er så interrisert i lastebil, er jo bare lastebil.. men å bli mobbet eller terget for det er noe av d rareste eg ha hørt? :shock:
Brukerens avatar
lastebildude
Langtransportsjåfør

Innlegg EK » Søn Des 13, 2009 18:06

Jeg blir ikke mobbet, men det er mange som syns det er teit at jeg er så fryktelig glad i lastebiler. Jeg fatter det egentlig heller ikke. Men noen er sånn, sånn at de skal plage andre ..
- Even Kristoffersen-

Brukerens avatar
EK
Distribusjonssjåfør

Innlegg Vaskedrengen » Søn Des 13, 2009 18:10

Jeg plejer at sige '''DET ER BEDERE AT HAVE EN INTRESSE END OG SIDE OG KJEDE SIG IHJEL'''
Bilde
Brukerens avatar
Vaskedrengen
Bileier

Innlegg EK » Søn Des 13, 2009 18:13

:tommel: Vaskedrengen, :tommel:
- Even Kristoffersen-

Brukerens avatar
EK
Distribusjonssjåfør

Neste