Lastbilfans under 16 år

Her finner du ulike tegninger av lastebiler, samt bildetråder til de som ikke er gamle nok til å være lærlinger/yrkessjåfører.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg EK » Man Des 14, 2009 16:01

:tommel:
- Even Kristoffersen-

Lærling hos Byrknes Auto Avd. Tollpost
Brukerens avatar
EK
Distribusjonssjåfør

Innlegg EK » Man Des 14, 2009 16:59

Hehe ;)
- Even Kristoffersen-

Brukerens avatar
EK
Distribusjonssjåfør

Innlegg andyfromdk » Man Des 14, 2009 19:52

Jeg er sku lidt overrasket over at se så mange af "vores slags"! Det er virkelig fedt at høre at folk tør stå ved deres interesse for lastbiler! Jeg har da selv haft lidt svært ved at tale om det. Og jeg har da også oplevet at folk gør grin med det.

Men fedt at høre fra jer!

:mobil2:
Andreas
andyfromdk
Sykkelbud

Innlegg tipp transport » Man Des 14, 2009 22:02

adri skrev:Kan ikke skjønne at interesse for lastebiler kan være noe som helst verre enn shopping, warcraft, sjakk eller hva pokker andre bruker tida si på. Den mobbinga er absolutt ingenting å bry seg med. Vi har den store fordelen at vi kan gjøre hobbyen om til et yrke om vi ønsker det.

veldig godt poeng adri (inlegg nr. 100) :D :D :D :flire:
tipp transport
Lærling

Innlegg lastebildude » Man Des 14, 2009 22:12

men jeg lurer på en ting.. litt offtopic men likevel x) kordan blir folk mobbet for å bli yrkessjåfør? er det kommentarer som: "jaha, ete burger drikke cola og sitte inni en lastebil hele dagen og bli feit ja" sånne kommentarer eller er det enda verre? lurer litt på ka folk kan mobbe noen for at dem har interesse for lastebiler.. er jo bare manndig å ha interesse for ting som er stort me store motorer eller? (likeså som noen jenter liker store biler) eg har fått mange kommentarer sjøl når d gjelder bli feit og drikke cola og ete pølser, men svarer bare imot og sier at ikke allle fungere sånn og at yrket ikke bare innberer og sitte inni bilen 24/7. Folk er jo litt trangsynte som ikke forstår det når en prøver å forklarer men er bare å flire seg av det, bryr meg ikke litt engang :flire:
faktisk så hadde eg framføring i ca 10-15minutter om å bli yrkessjåfør, fikk endret synet om faget hos mange i klassen og fikk en god 5-er som karakter :mrgreen:
Brukerens avatar
lastebildude
Langtransportsjåfør

Innlegg sigve. Trond Truckers :D » Man Des 14, 2009 22:20

lastebildude, I å har gjort de ,men fikk 4 :badmood: :faen: ! Men fikk endra synest til dem i klassen , men da slutta dem å mobba me for :junk: :beer: ! Men andre å mobbe me ! itj dem i klassen , ka skal VI gjør ?????
Bjarne Øverland - Molde

Volvo FH 16 XXL
Brukerens avatar
sigve. Trond Truckers :D
Veteran

Innlegg lastebildude » Man Des 14, 2009 22:21

men ka dem mobber for? altså hvilke kommentarer er det som kommer ut av munnen fra dem? noen som har et eksempel?
Brukerens avatar
lastebildude
Langtransportsjåfør

Innlegg EK » Man Des 14, 2009 22:23

lastebildude skrev:men jeg lurer på en ting.. litt offtopic men likevel x) kordan blir folk mobbet for å bli yrkessjåfør? er det kommentarer som: "jaha, ete burger drikke cola og sitte inni en lastebil hele dagen og bli feit ja" sånne kommentarer eller er det enda verre? lurer litt på ka folk kan mobbe noen for at dem har interesse for lastebiler.. er jo bare manndig å ha interesse for ting som er stort me store motorer eller? (likeså som noen jenter liker store biler) eg har fått mange kommentarer sjøl når d gjelder bli feit og drikke cola og ete pølser, men svarer bare imot og sier at ikke allle fungere sånn og at yrket ikke bare innberer og sitte inni bilen 24/7. Folk er jo litt trangsynte som ikke forstår det når en prøver å forklarer men er bare å flire seg av det, bryr meg ikke litt engang :flire:
faktisk så hadde eg framføring i ca 10-15minutter om å bli yrkessjåfør, fikk endret synet om faget hos mange i klassen og fikk en god 5-er som karakter :mrgreen:

Har også opplevd det en god del. Uansett så hadde ikke folk klart seg uten transporten.
- Even Kristoffersen-

Brukerens avatar
EK
Distribusjonssjåfør

Innlegg gasolina » Man Des 14, 2009 22:24

Jeg vet om noen få som ikke tør å si at dem liker lastebil p.g.a redd for å bli mobbet.. :sad: Skjønner ikke vitsen, Sånn idioter som liker fotball som bruker å mobbe meg.. Men som sagt er fotball så JÆVLIG interesant da? Jeg liker ikke fotball det er jo bare noen idioter som sparker fotball, så jeg skjønner ikke hvorfor idiotene som mobber tenker med når dem mobber folk som liker lastebileer??
Mvh Gasolina :)
Brukerens avatar
gasolina
Bileier

Innlegg sigve. Trond Truckers :D » Man Des 14, 2009 22:28

Uten lastebiler hadde dem frosset ihel 8-) Det tenker dem ikke over !!! :|
Bjarne Øverland - Molde

Volvo FH 16 XXL
Brukerens avatar
Veteran

Innlegg Vaskedrengen » Man Des 14, 2009 22:44

lastebildude skrev:men jeg lurer på en ting.. litt offtopic men likevel x) kordan blir folk mobbet for å bli yrkessjåfør? er det kommentarer som: "jaha, ete burger drikke cola og sitte inni en lastebil hele dagen og bli feit ja" sånne kommentarer eller er det enda verre? lurer litt på ka folk kan mobbe noen for at dem har interesse for lastebiler.. er jo bare manndig å ha interesse for ting som er stort me store motorer eller? (likeså som noen jenter liker store biler) eg har fått mange kommentarer sjøl når d gjelder bli feit og drikke cola og ete pølser, men svarer bare imot og sier at ikke allle fungere sånn og at yrket ikke bare innberer og sitte inni bilen 24/7. Folk er jo litt trangsynte som ikke forstår det når en prøver å forklarer men er bare å flire seg av det, bryr meg ikke litt engang :flire:

Helt rigtig der De folk som siger det burde og prøve og kjøre lastebil en uke eller bare endag Det er jo hard og skal ud og stroppe og løfte paller og ting og sagde nu er de så ikke gamle nok men bare et eksempel .. Jag var nedde og snakke med Gm/itm sjef forig uke om læreplads Han sagde det er ikke lige så nem at være yrkesjåfør som man trur det her, der er mange fysiske ting man skulle kunne .. Man kan godt ete en pølse engang imellem det gjør alle mennesker jo jeg kan ikke se det store problem i at folk som os liker lastebiler det er jo det sammen som de som kan like Scooter Frimerker og alt muligt andet. Det er jo en drengedrøm at få lov til at kjøre stor vogn med stor motor i jo så jeg skjønner ikke de folk som trur at man bare sitter og etter pølser og drikker cola 24/7. De folk som siger det vet ikke hva de snakker om . det er jo fordi de er misundlig over at der er noe som har en interesse som de går meget op i.. Nu vet jeg personligt selv at jeg har blevet mobbet rigtig meget pågrund af det og jeg er blevet kaldt LastbilerNørd. oG VET I HVAD DET ER FORDI AT DE ER MISSUNDELIG OVER AT VI HAR EN INTERESSE. Og lastebils sjåfør Er jo et rent fysisk job jo det tager hård på Kroppen og muskler jo..
Jeg har spurgt flere gange Hvad ville i gøre uden lastbiler ?? Tjo ja jo siger de jo bare de Vet ikke hva de skal sige . Og som Gasolina siger Hva er der itressant med og løbe rundt ude på en græs plæne efter en bold Man kan jo så sige Det er jo like akkurat det sammen så dem som siger noget burde lige og tenke seg om inden det kjefter op med noe .
Nu vet jeg så Mange som er blit mobbet . sig det som det er at det er jo akkurat det samme om i så kan likke Høns eller Scooter Det er jeres menning om det så hold det for jeg selv siger jeg bare .. Jeg er sku ikke red for at nevne at jeg likker lastebiler. Men jeg syntes ikke de kan være bekendt at mobbe nogle med deres interesse.

VH. christian
Bilde
Brukerens avatar
Vaskedrengen
Bileier

Innlegg sigve. Trond Truckers :D » Man Des 14, 2009 22:58

Vaskedrengen, DU HAR JO HELT RETT! :)
Bjarne Øverland - Molde

Volvo FH 16 XXL
Brukerens avatar
Veteran

Innlegg EK » Man Des 14, 2009 23:32

Vaskedrengen, veldig bra skrevet :tommel:
Som Sigve sier så har du jo helt rett!
Man burde leve opp til drømmen man har å ikke la noen andre herske for hva du liker og brenner for, det er DU som bestemmer det, ikke la det plage dere, si imot ;)

Vaskedrengen, mye kloke ord ja :applaus: :applaus: :blink:
- Even Kristoffersen-

Brukerens avatar
EK
Distribusjonssjåfør

Innlegg nexmartin » Tir Des 15, 2009 00:03

Eg ble mobbet noe jevlig på barne skolen for at eg liker lastebiler, men på undomsskolen er det ikke mangen som mobber meg for det, men det er heller ikke mangen som vet det da. Holdt foredrag om arbeidsuken som eg var på hos Royal Transport fikk 4 og det var på engelsk.;) 8-)

bra at det er flere der ute som har det samme problemet. ;)
nexmartin
Lærling

Innlegg Rogsta » Tir Des 15, 2009 01:28

Et kjent fenomen her var vel at en ble mobbet for å "haha, skal du bli en feit loner du da"! Men alt kan snues mot en mobber og i ettertid har samme folka vært misunnelig på meg fordi jeg oppfylte drømmen min mens de kastet vekk flere år på skole og vet FREMDELES ikke hva de vil med livet.. Nå er situasjonen annerledes med jenter, de slenger kommentarer om "aha, du har ei dame i hver by" og diverse. Svar aldri, aldri ja på det :p Men.. Stå på gutter, alt ordner seg!
A man who carries a cat by the tail learns something he can learn in no other way.
Brukerens avatar
Rogsta
Hjelpemann

ForrigeNeste

Gå til Juniorhjørnet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest