Lastbilfans under 16 år

Her finner du ulike tegninger av lastebiler, samt bildetråder til de som ikke er gamle nok til å være lærlinger/yrkessjåfører.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg nexmartin » Søn Des 13, 2009 18:30

:tommel: vaskedrengen :tommel:
nexmartin
Lærling

Innlegg Benjamin S » Søn Des 13, 2009 18:50

lastebildude skrev:merkelig at dere blir mobbet? ;O omgår dere små trangsynte mennesker eller? folk som er rundt meg bare smiler lurt og lurer på koffor eg er så interrisert i lastebil, er jo bare lastebil.. men å bli mobbet eller terget for det er noe av d rareste eg ha hørt? :shock:

Her er det berre nokon kompisa so spør ka so er so morsomt med lastebila, Veit i grunnen ikkje ka eg skal svare eg :flire:
Benjamin

Jølster Truck Photos <- www.facebook.com/jolstertruck
Brukerens avatar
Benjamin S
Veteran

Innlegg lastebildude » Søn Des 13, 2009 18:53

svar: er berre sånn, deal with it :D
Brukerens avatar
lastebildude
Langtransportsjåfør

Innlegg gasolina » Søn Des 13, 2009 19:49

lastebildude skrev:merkelig at dere blir mobbet? ;O omgår dere små trangsynte mennesker eller? folk som er rundt meg bare smiler lurt og lurer på koffor eg er så interrisert i lastebil, er jo bare lastebil.. men å bli mobbet eller terget for det er noe av d rareste eg ha hørt? :shock:

Merkelig jah, blitt mobbet sia barnehagen jeg på grunn av det... Blir Til og med mobbet på V.G.S å... Det ekkje så kjekkt å bli mobbet hver bidige dag nesten p.g.a at jeg liker lastebiler..
Mvh Gasolina :)
Brukerens avatar
gasolina
Bileier

Innlegg laffi truck driver » Søn Des 13, 2009 20:23

Jeg ble mobba da noen kompiser spurte hva jeg ville bli og da sa jeg lastebilsjåfør de va flaut men de er godt og møte andre med samme inttereser her på bergli
Polisen är inte ett yrke det är en sjukdom
laffi truck driver
Lærling

Innlegg lastebildude » Søn Des 13, 2009 20:27

wow kas folk dere henger med? ;O ka dem skal bli da? kontorrotter? bare å si dem tebake, ikke bli hæsja med.
Brukerens avatar
lastebildude
Langtransportsjåfør

Innlegg sigve. Trond Truckers :D » Søn Des 13, 2009 21:00

lastebildude, Helt enig ! Mange mobber meg å , men da sier i bare at vist alle trucksa stopper , fyreser dere ihel ! :roll:
Bjarne Øverland - Molde

Volvo FH 16 XXL
Brukerens avatar
sigve. Trond Truckers :D
Veteran

Innlegg EK » Søn Des 13, 2009 21:30

Er helt ening der laffi truck driver, er godt å treffe noen med samme interesse ;)
Folk i kassen min bruker også å plage meg for det.
- Even Kristoffersen-

Lærling hos Byrknes Auto Avd. Tollpost
Brukerens avatar
EK
Distribusjonssjåfør

Innlegg adri » Man Des 14, 2009 15:30

Kan ikke skjønne at interesse for lastebiler kan være noe som helst verre enn shopping, warcraft, sjakk eller hva pokker andre bruker tida si på. Den mobbinga er absolutt ingenting å bry seg med. Vi har den store fordelen at vi kan gjøre hobbyen om til et yrke om vi ønsker det.
Counting all the assholes in the room. Well I'm definitely not alone.

www.mooypictures.com
Brukerens avatar
adri
Co-administrator

Innlegg TruckEmmi » Man Des 14, 2009 15:34

Jeg har alltid likt lastebiler, vil alltid like det. Men har ikke vært alltid jeg har gått ut virkelig å sagt jeg faktisk liker det. Var ikke før 6.Klasse tror jeg, nå går jeg i åttende. Men har aldri merka noen behandler meg annerledes. Har massevis av kompiser jeg er med på fritida, ingen som ser stygt på meg eller mobber meg fordet. Faktisk noen av de nærmeste vennene mine og, liker faktisk å være med meg ned på forsjkellige terminaler og slikt. Har selv tenkt å bli yrkessjåfør. Men må bare si dere som blir litt plaga for dette, si tilbake igjen. Vis at du er tøff og tørr å stå fram, det viser noe om personligheten til en. Fordi hvis noen eldre ungdommer kommer til meg å spør hva jeg vil bli, svarer jeg lastebilsjåfør, så sier dem bare kult. Så ekke redd får å si hva jeg mener, å jeg ser ut til å bli respektert for d å. Men så er det jo alltid noen jævler som alltid tror de er så mye bedre enn andre. Men jeg skal si dere en ting, dem som er med på å mobbe er den personen som er mest sårbar, og må være med på slike ting for å trykke ned andre. Jeg opplevde dette selv, etter at en gang en på samme trinne mitt, hadde ledd litt av meg PGA, at jeg skulle bli lastebilsjåfør. Så ble jeg litt forbanna da og bare sa noen sjellsord til han, da sa han ingentin etterpå. Han ble helt motsatt, faktisk en grei venn. Men bare noen ord til han var nok til å snu han på hodet. Derfor har jeg lært at du skal stå for dine meninger og tørre å si hva du mener og i dette tilfelle, hva du vil bli. Det har hjulpet meg, har masse gode kompiser, som liker meg for den jeg er. Og de bare smiler og ler hvis jeg snakker om lastebiler. å mange av dem blir med meg å tar bilder osv. Så til dere som blir plaga for dette, si tilbake som lastebildude sa. Ikke bli kødda med. Sett dem i respekt. Hvis dem hvem du er !
------------------
Keep on trucking ;)
Finnes to typer lastebiler, ny og brukt Scania ;)
Brukerens avatar
TruckEmmi
Lærling

Innlegg scania-r-620 » Man Des 14, 2009 15:36

heter Herman og er 15 år og har hvert med pappa på job siden jeg var 1 år gammel og tar noen bilder men liker heller og se ut av vinduet og hjelpe til
og scania er det stor selv om pappa kjører volvo og skal bli lastebilsjafør
Brukerens avatar
scania-r-620
Lærling

Innlegg EK » Man Des 14, 2009 15:47

TruckEmmi, det er ikke alltid bedre å si imot, de i klassn min nytter det ikke si imot, men jeg skjuler ikke at jeg liker lastebiler, og det har jeg aldri gjort heller.

Å en ting er sikkert og vist, si min mening, det er noe jeg kan, er heller ikke redd for å si hva jeg mener ;) Fadern lærte meg da han levde at det beste er å være seg selv, å ha egne meninger, å det har jeg ;)
I forje uke så fikk jeg en lærer til å nesten skrike :rødme: :roll:

Å som mange vet så er nordlendinger kjent for å være stor i kjeften, å det kan jeg også :) Men skal aldri være redd for å være seg selv ;)
- Even Kristoffersen-

Brukerens avatar
EK
Distribusjonssjåfør

Innlegg TruckEmmi » Man Des 14, 2009 15:55

Kanskje ikke klassen din ikke det nytter å si imot. Men ikke alle er sånn, så jeg vil end si at det er best å si imot, ikke bare la alle følelsene og tankene blir stengt inne. Men det er forskjellige synsounkt på dette, ser jeg :)
Brukerens avatar
TruckEmmi
Lærling

Innlegg EK » Man Des 14, 2009 15:56

Jaja, nei jeg stenger dem ikke ute, jeg sier det rett ut ;)
- Even Kristoffersen-

Brukerens avatar
EK
Distribusjonssjåfør

Innlegg TruckEmmi » Man Des 14, 2009 15:59

EK, Jaja, det visste jeg jo. Du sa det i posten over XD. Men jeg tenker på andre som ikke er på forumet heller, som er redd for å si det. Å som de ikke trenger å være redde for å si det, for alt blir så mye lettere hvis du får alle tanker og følelser ut. Det sier noe om personen og personligheten til en. :)
Brukerens avatar
TruckEmmi
Lærling

ForrigeNeste

Gå til Juniorhjørnet

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest