hoholmen på farta hver torsdag;)

Her finnes dagbøkene til de som er lærlinger innen transportfag. For å opprette en lærlingedagbok, SKAL du være ferdig med transportfag og ha startet på lærlingetiden din. Dagboken skal inneholde bilder og informasjon som viser hverdagen og arbeidet som lærling, det skal ikke være en tråd som bare fylles opp med bilder av lastebiler og andre bilder. Administrator forbeholder seg rettet til å stenge/slette lærlingedagbøker som ikke fyller nevnte kriterier, eller som bare brukes som bildetråd. Det er bare administrator og moderatorer som kan opprette en Lærlingedagbok, så send en PM til en av oss med forespørsel om mulighet til å opprette dagbok.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg hoholm » Tor Aug 02, 2012 19:56

har fatta en liten intersse for å ta bilder av solnedganger;) si hva dere vil e syns det er fint og koslig å se på:)
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

det var alt for meg denna gangen kommer flere bilder når jeg husker på kameraet når e er på tur;)
mercedes benz actros mp2 2548
hoholm
Distribusjonssjåfør

Innlegg hoholm » Søn Nov 04, 2012 15:11

har vært lite med aktivitet her nå en stund som grunnet av har gått på 10 ukers kurs på kristiandsund vgs og har ikke vært så mye på turer før nå de siste 1 og halv uke, glemte igjen kameraet i personbilen. men skal bli flinkere til å ta bilder når jeg får henta kameraet;)
hoholm
Distribusjonssjåfør

Innlegg Petters » Søn Nov 04, 2012 21:44

Jaggu skjerpe deg gutt.... ;)
Roar Pettersen
Brukerens avatar
Petters
Bileier

Innlegg hoholm » Søn Des 02, 2012 12:37

ska prøve på det;) hehe