Christ3r, Kjenner jo selvsagt til den der.. Men da må jo dere og gå litt mer inn for det.. Ta kontakt en gan i uka til dere har fått et endelig svar..
Snakk med så mange sjåfører dere kommer over (norske vel å merke)..
Jeg fikk jo jobben jeg har nå via bergli.. Det er tredje faste jobben jeg har fått via bergli.. Og utenom det har jeg fått et par vikariater pga bekjentskaper..
Men jeg har måtta strekke meg etter de og, ikke bare sende en søknad og håpe på det beste..
Merka det selv nå og når jeg søkta jobb på nytt.. En useriøs (selv om jeg strakk meg langt om lenger ut), en jeg ikke fikk, som jeg søkte via nav (mao, send en søknad osv..), 2 jeg fikk vite om via bekjente, en jeg fikk, en som ennå er åpen (dog, dere bor dersverre feil til for den!!)
Så, istedenfor å bare ta bilder av biler, snakk med sjåføra.. Gå inn til firmaene og snakk med folket, ikke bare send en mail!!
Mange gode råd der ute.. Men til syvende og sist, det eneste som virker er å være litt sta!! Og mange sier jo "joda, men vi søker folk med erfaring!" , men da må man bare svare med "og hvordan skal man få erfaring om ingen vil gi det til meg/oss??"
Ønsker dere det beste av lykke.. Håper dere kommer inn i yrket snart, før dere går lei av å vente!! BTW, jeg skal til skarpnes på mandags morgen!! om dere er våkne, kom innom da