Vinterveiens helter..

Her diskuterer vi alt som måtte behage oss på denne tråden, forumets "alt-mulig-tråd!" Fyll kaffekruset og sett deg godt tilrette.

Moderatorer: DeLutte, MOOY, topline164, Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem

Vinterveiens helter..

Innlegg The Cowboy » Tir Sep 08, 2015 11:18

Sikkert mange her som sitter og ser på denne serien på National Geographic..
En ting som slår meg litt, er at i dette landet er det ikke lov å kjøre bil og snakke i håndholdt telefon..

Disse rednings gutta vi ser på TV´n for tiden, er filmet flere ganger med telefonen trødd inn i øret..

Vil dette på noen måte få noe represalier? Bør ikke, av alle, slike sjåfører gå foran med ett langt bedre eksempel enn så?
Sier ikke at jeg er noen helgen selv, har flere ganger kjørt med håndholdt jeg og.. Men jeg har ikke blitt filmet mens jeg gjorde det, og jeg har ikke blitt tatt for det!

Har jo selvsagt i det siste kjørt langt mer med noen form for handsfree, enten blåtann eller slik trådstump som følger med!

Burde jo hvert nesten obligatorisk for disse, som prater så mye i telefon som de gjør, at de fikk enten blåtann av sjefen, eller en skikkelig trådstump å feste i telefonen!

Noen tanker?
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Re: Vinterveiens helter..

Innlegg Rubber Duck » Tir Sep 08, 2015 13:57

Jeg har ikke fått sett serien enda, en god observasjon og spørsmål, dog spørs det om lovens lange arm vil kunne iverksette noe form for represalier i etterkant?
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg olje » Tir Sep 08, 2015 17:38

He-he helt enig med deg. Har selv sett det samme som deg og tenkt at det blir for dumt det dem gjør med prating i telefonen med kamera "online".
olje
Lærling

Innlegg The Cowboy » Søn Sep 13, 2015 20:09

Antar at forumets brukere mener det er greit med håndholdt telefon på tvn.. hehe!
Har ikke flommet over av meninger her :P

For all del, jeg heller mener det ikke er direkte farlig å bruke håndholdt telefon.. Alt etter situasjon mener jeg! Men siden det faktisk er ulovlig så... Handsfree er en fin ting :)
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Innlegg 69Mustang » Man Sep 21, 2015 22:01

LordOfTheFords!!
69Mustang
Bileier

Gå til 45'minutter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest