Hvem er du som blinker og vinker??

Her diskuterer vi alt som måtte behage oss på denne tråden, forumets "alt-mulig-tråd!" Fyll kaffekruset og sett deg godt tilrette.

Moderatorer: DeLutte, MOOY, topline164, Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem

Re: Hvem er du som blinker og vinker??

Innlegg The Cowboy » Ons Apr 09, 2014 21:57

Her er det lenge siden noen har hvert ser jeg.. hehe!!
Tenkte jeg skulle dra opp denne igjen et par ganger i det siste, men har glemt det helt..

Men i dag husket jeg på det gitt.. Dog har jeg bare en bil jeg lurer på for øyeblikket, da jeg ikke husker de andre det gjaldt lenger.. hehe!

Traff på en hvit MAN, bil og henger (om minnet ikke lurer meg her) fra DIGRE som blinket det han var kar om.. Svart skilt i ruta, men fikk ikke med meg hva det sto!

Noen som har peil på hvem denne karen kan være?

Møtte denne personen ved colorline i oslo, han hadde kursen mot øst! ca klokkeslett var vel rundt 17 tiden..
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Re: Hvem er du som blinker og vinker??

Innlegg The Cowboy » Fre Apr 11, 2014 22:42

The Cowboy skrev:Her er det lenge siden noen har hvert ser jeg.. hehe!!
Tenkte jeg skulle dra opp denne igjen et par ganger i det siste, men har glemt det helt..

Men i dag husket jeg på det gitt.. Dog har jeg bare en bil jeg lurer på for øyeblikket, da jeg ikke husker de andre det gjaldt lenger.. hehe!

Traff på en hvit MAN, bil og henger (om minnet ikke lurer meg her) fra DIGRE som blinket det han var kar om.. Svart skilt i ruta, men fikk ikke med meg hva det sto!

Noen som har peil på hvem denne karen kan være?

Møtte denne personen ved colorline i oslo, han hadde kursen mot øst! ca klokkeslett var vel rundt 17 tiden..

Ja her var det mye hjelp å hente ser jeg.. hehe :lol:
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Forrige

Gå til 45'minutter

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest