Hærverk Tustna

Tyveri av biler og materiell kan etterlyses i denne tråden.
I temaet for ny tråd, skrives inn bilmodell, type registreingsnr. og hvor bilen ble stjålet fra. Legg gjerne med bilde i innlegget, samt andre beskrivelser av bilen/materiellet som er av interesse. Vedkommende som legger ut etterlysningen må også legge igjen kontaktinformasjon som navn, epost og mobilnr. slik at informasjon kommer til rette vedkommende.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Hærverk Tustna

Innlegg gasolina » Ons Aug 14, 2013 20:28

Heisann, sist helg som var så har bilen min blitt tagget ned av pøbler, jeg lurer på om det her noen her inne som har peiling på grafiti eller om noen har tips om hvordan man kan finne ut hvem det er som har tagget bilen min..
Bilde
Bilde
Mvh Gasolina :)
Brukerens avatar
gasolina
Bileier

Innlegg Doffen » Tor Aug 29, 2013 21:18

Hei. Først og fremst er det viktig og politianmelde det slik at politiet vet hva som foregår.
Hvis gjerningspersonene blir tatt senere f.eks i forbindelse med tagging er det lettere å bygge sak.
Hvis du ser på bildet så har de signert med hver sin "tag". Hvis du følger med i lokalmiljøet vil du oppdage hvor de er aktive. Går også ann å spørre seg for hos den yngre garde om noen har kjennskap til hvem sin tag det er.
Doffen
Lærling

Re: Hærverk Tustna

Innlegg glennandrehettycarlsen » Ons Jan 29, 2014 19:39

Loke er kallenavnet til duden virker det som, SHK er "crewettag'et" dems virker det som. Uten å være for sikker vil jeg tro det er slik. Hvis merket plutselig dukker opp alle verdens steder på stedet du bor, er det fordi han ønsker å bli tatt opp i crewet som driver med dette, altså SHK.

Kan være som Doffen sier, at en anmeldelse er veien å gå. Dersom det tar fyren, vil han få igjen for det.
Ihvertfall, kan det være politiet har en viss anelse om hvilket crew SHK er.. de pleier som regel å vite sånne ting, bare ikke hvem som er med, osv!
glennandrehettycarlsen
Sykkelbud

Gå til Etterlysninger & tyveri

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest