Palfinger fjernkontroll [FUNNET]

Tyveri av biler og materiell kan etterlyses i denne tråden.
I temaet for ny tråd, skrives inn bilmodell, type registreingsnr. og hvor bilen ble stjålet fra. Legg gjerne med bilde i innlegget, samt andre beskrivelser av bilen/materiellet som er av interesse. Vedkommende som legger ut etterlysningen må også legge igjen kontaktinformasjon som navn, epost og mobilnr. slik at informasjon kommer til rette vedkommende.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Palfinger fjernkontroll [FUNNET]

Innlegg Garmel » Ons Nov 25, 2009 22:28

10/11 fant jeg en Palfinger fjernkontroll liggende i veibanen rett etter Danmarksplass, Bergen. Fjøsangerveien retning Lagunen.

Jeg la ut en melding om dette på Bilbergern.no 11/11 ( http://www.bilbergern.no/viewtopic.php?f=24&t=4004 ), men har ikke fått noen respons.
Jeg har ringt Palfinger på Skedsmo (10/11), og gitt dem serienr, men det var kun om det hadde vært inne til service at de kunne finne noe info om eier.
Han jeg pratet med der skulle tipse avdelingen i Bergen. Venter påtilbakemelding fra de.

Det var ingen annen info på denne enn serienr, så en sprittusj kan jeg nok låne bort til eieren om han dukker opp :eek:

Om noen kjenner noen som har mistet denne, eller har andre fora å legge ut denne infoen i så får dere gjøre det. Jeg har bare lagt ut info i dette forumet og på bilbergern.no.

Mitt telefonnr er 9301 4445
epost: anders@norronahus.no

Anders Garmel
Garmel
Sykkelbud

Innlegg Fiborg » Man Nov 30, 2009 16:36

En slik har jeg mistet!. Men det var för 8-9 år siden ;) . Å den ble overkjört av en 4-aksla hengar, så det gikk ikke an å si hva det var, hvis man ikke sett den innan.
De e bart under isen
Brukerens avatar
Fiborg
Bileier

Re: Funnet: Palfinger fjernkontroll

Innlegg Dagis » Tir Des 08, 2009 08:16

Garmel skrev:10/11 fant jeg en Palfinger fjernkontroll liggende i veibanen rett etter Danmarksplass, Bergen. Fjøsangerveien retning Lagunen.

Jeg la ut en melding om dette på Bilbergern.no 11/11 ( http://www.bilbergern.no/viewtopic.php?f=24&t=4004 ), men har ikke fått noen respons.
Jeg har ringt Palfinger på Skedsmo (10/11), og gitt dem serienr, men det var kun om det hadde vært inne til service at de kunne finne noe info om eier.
Han jeg pratet med der skulle tipse avdelingen i Bergen. Venter påtilbakemelding fra de.

Det var ingen annen info på denne enn serienr, så en sprittusj kan jeg nok låne bort til eieren om han dukker opp :eek:

Om noen kjenner noen som har mistet denne, eller har andre fora å legge ut denne infoen i så får dere gjøre det. Jeg har bare lagt ut info i dette forumet og på bilbergern.no.Mitt telefonnr er 9301 4445
epost: anders@norronahus.no

Anders Garmel

Hva om flere hadde gjort samme innsats som deg når man finner noe i veien....!! Kjempeengasjement for å hjelpe andre kaller jeg sånt... Håper fjernkontrollen kommer "hjem" og at du får en stor takk for din innsats...!!
Bilde
Brukerens avatar
Dagis
- Rødstrømpe -

Gå til Etterlysninger & tyveri

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest