140 Under oppussing...
Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164
44 innlegg
• Side 2 av 3 • 1, 2, 3
Så var jeg innom i garasjen en tur igjen,nå har karen begynt å få litt gang på sakene...På grunn av delvis vekkrusta inner ramme/forsterkningsramme,har han bestemt seg for å kløyve ramma å legge inn ny...Litt av en jobb må jeg si,men nå gjenstår det bare å fjerne akslene...
Noe nakent her ja...
Godt rusta her ja...
Litt "reservedeler"...

Noe nakent her ja...

Godt rusta her ja...

Litt "reservedeler"...

91181198
The chicken...
The chicken...

-
Onnaien - Sjefstøffel
Jeg skulle og hatt meg en god gammel Scania. Du: onnaien: Når jeg begynte renovasjonskjøringa i Time, så forvilla eg meg opp med noen kyllinghus, svingte til høyre etter gårdstunet. Mener og huske der sto en buss og div. oppi der. Du så samler på dette?. 

- optus
- Langtransportsjåfør
optus skrev:Hehe, er forsåvidt ikke intressert i noe. Lurte bare på om du samlet på gamle kjøretøy.
Hehe...Er ikke så mye igjen nå da...En delebuss egentlig,det er alt som er mitt,resten er borte...Lenge siden dette??
91181198
The chicken...
The chicken...

-
Onnaien - Sjefstøffel
Johnny skrev:Onnaien skrev:De gamle grillbokstavene...
http://i73.photobucket.com/albums/i235/ ... G_1458.jpg
Du får sette på disse merkene når den blir ferdig, dette er noe av det tøffeste man kan se i fronten på en lastebil mener jeg, leker ikke da veit du
Enig der,så han setter nok de på...Ikke min bil,å restarueringa har stoppa...Stakkaren gikk drittlei,men prater om å starte opp igjen snart nå...
91181198
The chicken...
The chicken...

-
Onnaien - Sjefstøffel
Onnaien skrev:optus skrev:Hehe, er forsåvidt ikke intressert i noe. Lurte bare på om du samlet på gamle kjøretøy.
Hehe...Er ikke så mye igjen nå da...En delebuss egentlig,det er alt som er mitt,resten er borte...Lenge siden dette??
Er vel 3 år siden vel. Hadde jeg hatt plass, så hadde jeg nok samlet på en del, ja

- optus
- Langtransportsjåfør
Onnaien skrev:Nei,det har jeg ikke du...Men kan ta imot et sett om du vet om noen...hehe
Vurdere og kjøpe nye hadley horn. Koster vist et par tusen for begge. Disse skal vist være bra kvalitet. Volvo og Scania brukes disse som orginalt ekstrautsyr.
- optus
- Langtransportsjåfør
44 innlegg
• Side 2 av 3 • 1, 2, 3
Gå til Restaureringsprosjekter
Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest