Steinar32 Får vel se tiden bringer

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164
Rubber Duck skrev:Fantastisk fin og god oppdatering, ikke minst dokumentasjon av hva du gjør med bilen!
Slikt gleder i allefall meg utrolig mye som drømmer om å gjøre det sammen men ikke har mulighet til å gjøre det!![]()
Håper du fortsetter å ta masse bilder og deler de her slik du har gjort, det er nok mange andre også som setter pris på den erfaringen du gjør deg i dette arbeidet, ikke minst slik du skriver selv; å kunne se alt en faktisk har gjort med bilen
Brutus skrev:Dette blir kjempe bra.Må si at jeg gleder meg til å se det ferdig.
Mvh Brutus
Rubber Duck skrev:Det går fremover her ja ser jeg, og den nye hytta du har fått tak i ser jo nesten fabrikkny ut![]()
rolfjohnsen skrev:For et arbeid du legger ned i den!Glede meg til å følge med her fremover mot det ferdige resultatet,for det vil bli bra!
Alltid Blid skrev:Har fulgt tett med her på denne flotte tråden din, ser du gjør ting skikkelig når du holder på og det setter vi alle pris på. Blir jo helt som en guttunge når jeg sitter her å stirrer.....
Holder selv på med en Briab henger til min Scania 141 og når jeg etter en laaaang pause kikker innom denne tråden så kommer arbeidslysta fykende igjen.
Stå på. Gleder oss til fortsettelsen
Gå til Restaureringsprosjekter
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest