A327 skrev:Virka kjent ,det der,

å kjøre rundt med lastebilhytte på tilhengeren ,ser ut som om du har vært heldig med den.
Jeg har alltid syntes de der små bulldogg bilene til Scania har hatt sin egen sjarm,,moro å se en til som blir renovert.Det er ikke så mange som har tatt sånne for seg ennå. ( apropos Z løft,vi skifta liftplata på en ,relativt sett,nyere en, på ei boggikjerre her på jobb,jeg hadde ALDRI trodd at så mye ruste kunne komme ut av bare en plate,om ikke jeg hadde vært med på det,og sett det sjøl. )

Lykke til,og husk bilder

Hehe, elendig rustbehandling på zepro løftene, sprøyter linolje i kanalene på den nå, noe jeg også har gjort på hytta, trekker inn i alle dobbelfalsene, og stopper evt. rustdannelse.
Kjøper det på biltema.
Går gjerne noen dager, så har det trukket gjennom falsene, MYE bedre enn vokssprøyting som etter min mening KUN fungerer på ren rustfri plate.
En annen ting, vet jaggu ikke hvor det har blitt av alle 80 bulldog bilene...havna i afganistan eller afrika alle som ikke er rusta vekk antakeligvis, har vært på leting etter ny hytte i flere år, EDA kalle fikk kanskje inn en i høst, men det var EN på evigheter.
Har brukt bilen til div. "flyttebyrå" kjøring, greit nok, går ganske rimelig, antakelig halve av dieselforbruket på en 8'er, hehe.
Ikke like grom da..men men.
Er på utkikk etter takgrinna som stod på disse bulldogene, er nok like vanskelig det å, må nok bare lage en selv...
BILDER kommer etterhvert ja