Volvo F16 1991 mod Imperial 6x2 Oppussing-FERDIG, SE SIDE 3
Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164
70 innlegg
• Side 3 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Fantastisk pent og jobbet - det hadde vært en sann fryd å se flere F-serier som dette langs veien!
Og du Lars Erik.., det er obligatorisk med lyd/video med motor og bil i bevegelse
Og du Lars Erik.., det er obligatorisk med lyd/video med motor og bil i bevegelse

Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.
http://www.facebook.com/bergli.truckstop
http://www.facebook.com/bergli.truckstop
-
Rubber Duck - Administrator
Marcus skrev:Tøft, er det en til pågang? Ser det står en i bakgrunn på det siste bilde.
Jepp, den er også på gang, men vi må nok ha litt tid utover høsten før den er klar. Dette er en F10 som kun har 122000km på telleren. Skal fortsatt være en 2 akslet bil, men hva slags dekor og hvordan den skal lakkeres har vi ennå ikke bestemt. Men at den skal få litt mindre drivhjul er bestemt og den fylles opp med kasser langs sidene, slik at det blir det de kaller en "DK trækker" Det er kjøpt inn nytt motorkasse trekk osv i 90 tall stil osv.
-
Lars Erik F - Langtransportsjåfør
Fy feite
. Som å reise tilbake i tiden 

Last som ikke skal til utlandet er noe dritt...
Dagboken min: viewtopic.php?t=1410
Dagboken min: viewtopic.php?t=1410
-
Desperado - Bileier
Må bare si at æ e GRØN AV MISUNELSE.
Mimre til bake til 90 tallet no
husker jeg kjørte noen turer med F16n som Isak D Westgård på stjørdal hadde. bilen som sønnen i firmaet Jan kjørte og den var nesten likt lakert
no som gjør minett sterkere. lurer på om ikke Westgård dellvis tok/ etterlignet farge/mønster på hytta på bilene til Bjørn Evensen. jeg kan ta feil. Men jeg har også en mistanke om at de kjøpte en gammel Evensen bil. Og at dem likte fargene slik at dem gjordet til sine farger men tok sølv farge på ramma.
"Brutus"

husker jeg kjørte noen turer med F16n som Isak D Westgård på stjørdal hadde. bilen som sønnen i firmaet Jan kjørte og den var nesten likt lakert

"Brutus"
- Brutus
- Lærling
70 innlegg
• Side 3 av 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Gå til Restaureringsprosjekter
Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest