Stavanger - Bergen

Trenger du å hjelp til transport av en privat gjenstand? Da er dette tråden hvor du kan legge inn en forespørsel. Det gjøres oppmerksom på at dette bare gjelder private aktører, og at det ikke skal forekomme noen form for kommersiell formidling av oppdrag og tjenester her.

Stavanger - Bergen

Innlegg Montmare » Man Mar 26, 2012 21:48

Transportoppdrag er vel kanskje ikke rette ordet, men jeg skulle gjerne kommet meg fra Stavanger til Bergen og håpet at noen her kanskje kunne ha hjulpet meg. Helst rundt 30-31.mars.
Håper på et ledig sete til meg selv og en liten sekk, og kan i gjengjeld tilby godt selskap på turen. (Eller jeg kan tie stille, alt hva du ønsker :flire: )

Er ei jente på 19 bosatt i stavanger og skal rett og slett besøke noen venner i Bergen i påsken, og tenkte derfor å prøve ut et aldri så lite "haike-prosjekt". Jobber som lærling, så lommeboka er litt tynn og er sulten på nye opplevelser, og tenkte at dette kunne være en grei erfaring å ha før man eventuelt drar ut på lenger prosjekter.

Om ingen her kan bistå meg med transport, kanskje noen der ute vet om noen smarte steder i Stavanger-området hvor det egner seg å haike fra? (Trailerstopp, store bensinstasjoner osv.)

Martine Yri
Montmare
Sykkelbud

Innlegg The Cowboy » Tir Mar 27, 2012 17:37

Nå er ikke jeg å finne ås mye mellom de byane selv, dog jeg har frekventert stavanger en del..

Men om du sjekker ut bedrifter i og rundt forus, så er det bare å snakke med enhver norsk regga lastebil du finner, for å høre med de om det kunne passe!!

Posten har vel ofte nok kjøring nordover, samt bring!
Noe annet kan være avisene som kommer til og fra bergen (ba ned, og evt stavanger aftenblad opp igjen) men det er litt seint på kvelden da.. Kjører fra stavanger aftenblad og posten, like før midnatt!
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Gå til Bistand til transportoppdrag

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest