Thunderbird fra Østlandet til Tromsø

Trenger du å hjelp til transport av en privat gjenstand? Da er dette tråden hvor du kan legge inn en forespørsel. Det gjøres oppmerksom på at dette bare gjelder private aktører, og at det ikke skal forekomme noen form for kommersiell formidling av oppdrag og tjenester her.

Thunderbird fra Østlandet til Tromsø

Innlegg JMStorvig » Ons Okt 24, 2012 10:46

Hei.
Jeg fikk tips om å prøve her...

Jeg har en 1975 Ford Thunderbird som er ankommet Drammen og trenger transport av denne til Tromsø eller så nært som mulig. Jeg kan plukke den opp i feks. Nordkjosbotn eller Bjerkvik.

Bilen kan sikkert plukkes opp et annet sted i nærheten enda en stund, mens det fortsatt er kjørbart med sommerdekk på hovedveiene der sør.
Jeg har folk i nærheten som kan være behjelpelig med dette.

Biltransportselskapene ville ikke transportere denne siden det er en veteranbil. Fikk ingen begrunnelse bortsett fra dette.
Dette er ingen utpreget vinterbil, derfor har jeg ikke lyst å kjøre den nordover.

Jeg er takknemlig for all hjelp.
Jeg kan også friste med en billett eller to til cupfinalen i november dersom det er av interesse.

Mvh
Jørgen Michael Storvig
Mob.: 9186 7148
Godt gjort er bedre en godt sagt...
JMStorvig
Sykkelbud

Innlegg agrowheels » Lør Okt 27, 2012 22:38

Kan ikkje hjelpa deg med noko konkret, men send ein PM til Bigswede her inne. Han kjører vel for eit Tromsøfirma, så hør med han.

Evt så går vel toget, då er det jo ikkje så lange biten igjen, og Narvik-Tromsø går det vel bilar støtt og stadig :)
Buy land, they're not making it anymore...
agrowheels
Veteran

Innlegg The Cowboy » Lør Okt 27, 2012 23:00

Rart transport firmaene sier nei, har da sett mange nok gode gamle klassikere bakpå slike transporter før.. Snodige greier..

Men ja, det er sikker et eller annet vanlig frima som kunne tenke seg turen.. Spør ud et som er nordfra, så kan det muligens bli billigere og, siden bilen uansett må hjemover, og får den ikke last, så blir der det en dyr tur å kjøre tom, så enhver krone inn, blir jo pluss i boka da :)

Lykke til.. (ps, flott bil du har fått deg :D )
Brukerens avatar
The Cowboy
*he-he*

Innlegg JMStorvig » Man Okt 29, 2012 08:48

Tusen takk for alle tips og hjelp, både her på og på sms.
Nå har jeg funnet en løsning.
Takk igjen.
Godt gjort er bedre en godt sagt...
JMStorvig
Sykkelbud

Gå til Bistand til transportoppdrag

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest