Utfordringer på forumet

Ris eller ros? Har du forslag til eller ønsker om endringer, forbedringer eller er det noe du lurer på angående forumet, eller bruk av forumet? Da er dette tråden til det!

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg borgan » Tir Jan 13, 2009 23:10

Å herre jesus, her er det mange som ikke er helt på nett tror jeg..

La meg si det sånn:

Jeg har prøvd 15 ganger minst og få lille_meg til og slutte og skrive om sine psykriatiske problemer, på en HØFLIG måte, men hjelper det noe? Nei ser det sånn ut? Det går 2 uker, så har hu glømt alt. Og jeg går ikke til person angrep nå, men det er faktisk meg dette handler om blant annet.... Hvorfor skal slike personer få sitte her inne og skrive om sine personlige problemer? www.lommelegen.no er et egna sted til sånnt, Skal vi bli sånn her inne at vi tar inn rått og råte eller? Jeg har faktisk klart og oppføre meg på dette forumet i 1.5 år jeg, men når ting begynner og bli så useriøst som med visse personer her inne nå, så gir jeg mildt sakt faen, Folk tar a i forsvar, hele tiden? Ser dere ikke at hun gjør noe galt? Jeg bare spør? Dette er faktisk ikke noe forum for folk med psykiske problemer for som lastebil sjåfører så veit vi at dem er livs farlige på veien.

Skal visse personer få lov og bli bare for at de har tatt bilde av lastebiler 1 gang? Så skal de få sitte og prate om sine personlige interesser på dagbøker rundt om resten av tiden de er her.? og til dere som støtter henne, Syns dere det er greit at det hun skriver 99 % av tiden ikke er lastebil relatert?? Syns dere det? Eller er det det at jeg går til person angrep på henne som plager dere?
Ok, jeg kan skjønne at jeg går over streken når jeg først tar av her inne, men!!!!!
Hva har hun kommet med av lastebil relatert innhold den siste tiden???
Ikke det at jeg har proppa dagboka mi full med bilder og historier, men jeg sitter nå der og følger med og møter folk langs veien over en stor sko da :)

Og en ting Æljen, er du litt sur for at jeg ikke er på msn og svarer deg til en hver tid eller? Du må ikke ta alt så jævlig personlig.! Men det er mye fjortisser som oppfører seg som folk her inne, og så vidt meg bekjent har ikke du gjort noe galt. Men jeg kom bare til og tenke på Emil med en gang, når jeg satt og skreiv, for han syns jeg har forandra seg sinnsykt mye siden han kom inn her :)

Ikke for og klage, men nå må dere begynne og få opp øya deres her!!

Dere ser vel i hvilken retning dette går? Helt på trynet spør du meg...

Og ja som jeg ser flere skriver her, så burde jeg kanskje vært banna her fra, men hvem skulle ha holdt folk i øra her inne da a?

Nei jeg sitter her og ler litt av meg selv, for folk skjønner tydligvis ikke i hvem retning dette utarter seg..

Skal si dere en ting jeg, og siden i går så har det aldri dundra inn så mye mld'er på tlf og sms og msn og det som er, med støtte erkleringer, om at det var på tide noen tok tak i dette her :) For folk mener det har gått litt over styr, og ikke gidder og engasjere seg, i en stor diskusjon med visse her inne..... Sier vel sitt når folk ikke gidder og gå inn på jente kroken eller, pga mye svada prat fra enkelte..?

Bra du tar tak og rydder opp litt RD.
Sist endret av borgan den Tir Jan 13, 2009 23:20, endret 1 gang
borgan
Bileier

Innlegg Sølvreven » Tir Jan 13, 2009 23:15

Stig-Arne, Ja men noen legger jo opp til mye rart da, og helt ærlig, dersom noen gjør noe sprøtt, og andre svarer eller sier sin mening om det - Å vedkommende dette gjelder da hadde klokelig holdt kjeft. Hadde ikke dette vært et problem, eller hva............

Blir et kjedelig forum dette, uten sterke meninger. Å dersom de frigjorte ikke hadde likt oppmerksomhet, burde de ikke ha gjort det mange har gjort, eller hva................
Sølvreven
Bileier

Innlegg Æljen » Tir Jan 13, 2009 23:17

borgan skrev:Og en ting Æljen, er du litt sur for at jeg ikke er på msn og svarer deg til en hver tid eller? Du må ikke ta alt så jævlig personlig.! Men det er mye fjortisser som oppfører seg som folk her inne, og så vidt meg bekjent har ikke du gjort noe galt. Men jeg kom bare til og tenke på Emil med en gang, når jeg satt og skreiv, for han syns jeg har forandra seg sinnsykt mye siden han kom inn her :)

nei faktisk ikke ;)
å nå ere vel ikke ofte jeg snakke te deg heller ;)

å for å være helt ærlig så har jeg ikke noe imot deg sånn direkte,
men du kunne formulert deg litt bedre mot de andre ;)
du bruker et ordspråk som ikke passer seg på et offentlig forum. å det tror jeg du å skjønner..

å jeg må egentlig le litt da jeg diskuterte med kent forrige dagen som du skreiv " du er så dum du" eller noe i den duren..

veit ikke helt hva jeg skal kalle deg når du skriver sånne innlegg retta mot andre brukere her på forumet som ikke omhandler forumets tema i det hele tatt..

og heller tatt diskusjonene til deg og lille_meg på pm eller msn..

men jeg ser poengene dine.. det kommer mye unyttig fra Lille_meg også..
for eksempel ting som heller burde vært hos en psykolog eller noe sånt..
men dere drar diskusjonene litt vel langt.
selv om det er jævlig morsomt å lese enkelte ganger :flire:
Æljen

Innlegg Sølvreven » Tir Jan 13, 2009 23:21

Stig-Arne, Glemte en ting, er ikke du moerator???? Å dersom du er det, hvorfor sa du ikke noe på dagbøkene dette gjalt, og ikke ventet til saken kom hit.
Mulig burde RD også rydde litt i overvåkere på dette forumet............
Ja tenker ikke minst på deg nå ja Stig, sorry men å komme når skaden vistnok har skjedd, er vel ikke og moderere... Men snarere moralisere.....
Sølvreven
Bileier

Innlegg Æljen » Tir Jan 13, 2009 23:23

Bare-Stig skrev:Stig-Arne, Glemte en ting, er ikke du moerator???? Å dersom du er det, hvorfor sa du ikke noe på dagbøkene dette gjalt, og ikke ventet til saken kom hit.
Mulig burde RD også rydde litt i overvåkere på dette forumet............
Ja tenker ikke minst på deg nå ja Stig, sorry men å komme når skaden vistnok har skjedd, er vel ikke og moderere... Men snarere moralisere.....

han er ikke moderator ved gjeldene tråder så er lite han får gjort igrunn ;)
Æljen

Innlegg Stig-Arne » Tir Jan 13, 2009 23:23

Bare-Stig skrev:Stig-Arne, Ja men noen legger jo opp til mye rart da, og helt ærlig, dersom noen gjør noe sprøtt, og andre svarer eller sier sin mening om det - Å vedkommende dette gjelder da hadde klokelig holdt kjeft. Hadde ikke dette vært et problem, eller hva............

Blir et kjedelig forum dette, uten sterke meninger. Å dersom de frigjorte ikke hadde likt oppmerksomhet, burde de ikke ha gjort det mange har gjort, eller hva................

Så det du mener er at forumet bør være slik det er uten noen mere form for moderering?
Brukerens avatar
Stig-Arne
- MODERATOR -

Innlegg Sølvreven » Tir Jan 13, 2009 23:24

Æljen, PISSPRAT
Sølvreven
Bileier

Innlegg borgan » Tir Jan 13, 2009 23:24

Æljen skrev:
borgan skrev:Å herre jesus, her er det mange som ikke er helt på nett tror jeg..

La meg si det sånn:

Jeg har prøvd 15 ganger minst og få lille_meg til og slutte og skrive om sine psykriatiske problemer, på en HØFLIG måte, men hjelper det noe? Nei ser det sånn ut? Det går 2 uker, så har hu glømt alt. Og jeg går ikke til person angrep nå, men det er faktisk meg dette handler om blant annet.... Hvorfor skal slike personer få sitte her inne og skrive om sine personlige problemer? www.lommelegen.no er et egna sted til sånnt, Skal vi bli sånn her inne at vi tar inn rått og råte eller? Jeg har faktisk klart og oppføre meg på dette forumet i 1.5 år jeg, men når ting begynner og bli så useriøst som med visse personer her inne nå, så gir jeg mildt sakt faen, Folk tar a i forsvar, hele tiden? Ser dere ikke at hun gjør noe galt? Jeg bare spør? Dette er faktisk ikke noe chatte forum.

Skal visse personer få lov og bli bare for at de har tatt bilde av lastebiler 1 gang? Så skal de få sitte og prate om sine personlige interesser på dagbøker rundt om resten av tiden de er her.? og til dere som støtter henne, Syns dere det er greit at det hun skriver 99 % av tiden ikke er lastebil relatert?? Syns dere det? Eller er det det at jeg går til person angrep på henne som plager dere?
Ok, jeg kan skjønne at jeg går over streken når jeg først tar av her inne, men!!!!!
Hva har hun kommet med av lastebil relatert innhold den siste tiden???
Ikke det at jeg har proppa dagboka mi full med bilder og historier, men jeg sitter nå der og følger med og møter folk langs veien over en stor sko da :)

Og en ting Æljen, er du litt sur for at jeg ikke er på msn og svarer deg til en hver tid eller? Du må ikke ta alt så jævlig personlig.! Men det er mye fjortisser som oppfører seg som folk her inne, og så vidt meg bekjent har ikke du gjort noe galt. Men jeg kom bare til og tenke på Emil med en gang, når jeg satt og skreiv, for han syns jeg har forandra seg sinnsykt mye siden han kom inn her :)

Ikke for og klage, men nå må dere begynne og få opp øya deres her!!

Dere ser vel i hvilken retning dette går? Helt på trynet spør du meg...

Bra du tar tak og rydder opp litt RD.

nei faktisk ikke ;)
å nå ere vel ikke ofte jeg snakke te deg heller ;)

å for å være helt ærlig så har jeg ikke noe imot deg sånn direkte,
men du kunne formulert deg litt bedre mot de andre ;)
du bruker et ordspråk som ikke passer seg på et offentlig forum. å det tror jeg du å skjønner..

å jeg må egentlig le litt da jeg diskuterte med kent forrige dagen som du skreiv " du er så dum du" eller noe i den duren..veit ikke helt hva jeg skal kalle deg når du skriver sånne innlegg retta mot andre brukere her på forumet som ikke omhandler forumets tema i det hele tatt..

og heller tatt diskusjonene til deg og lille_meg på pm eller msn..

men jeg ser poengene dine.. det kommer mye unyttig fra Lille_meg også..
for eksempel ting som heller burde vært hos en psykolog eller noe sånt..
men dere drar diskusjonene litt vel langt.
selv om det er jævlig morsomt å lese enkelte ganger :flire:

Å nei? Du kontakter meg jo så og si hver gang jeg logger på..

Veit du hva, du kjenner ikke meg eller kent, Vi prater en del sammen, så jeg tror ikke han setter seg ned i skorsteinen og begynner og grine av den grunn.. Nå får du faen meg gi deg, nå virker du faen meg mer og mer som en jævla fjortiss.. Så voks opp!!

JA DER HAR VI DET!!

Det burde vært hos en psykolog, Og ser dette ut som nye psykolog kontor? Nei dette er ett forum for lastebil innteriserte mennesker..

Men ja: JEG SKAL TA SELV KRITIKK!

For at jeg tar av noen ganger, Men jeg begynner og bli drit lei all denne vås preiken til enkelte, som tar 2 bilder av en lastebil, og prater om gutte problemene sine resten av tiden.
Sist endret av borgan den Tir Jan 13, 2009 23:27, endret 1 gang
borgan
Bileier

Innlegg Sølvreven » Tir Jan 13, 2009 23:27

Stig-Arne, Nei men dere burde REAGERE når ting skjer, ikke suttre i ettertid.
Sølvreven
Bileier

Innlegg Æljen » Tir Jan 13, 2009 23:28

borgan, det var kanskje litt å ta i eller?

å nei.. jeg kjenner hverken deg eller kent..

men den kommentaren skreiv du til meg fordi jeg diskuterte med han over 2 sider....

tåler du ikke kritikk uten å hisse deg opp ?

og fjortiss?? javel.. jeg vokser for hver dag som går...
Æljen

Innlegg borgan » Tir Jan 13, 2009 23:30

Men skal dette være ett forum for 14'tisser med dårlig selvtillit og kjerringer med problemer i balanse nerva så tror jeg nesten jeg får finne på noe annet,

"For jeg har vært meg selv i 24 år jeg" Har prøvd og være grei og koselig mot lille_meg og jeg, med og prøve og fortelle hu hva vanlig folkeskikk var, men det var jo nyttes løst..
borgan
Bileier

Innlegg Tomas1 » Tir Jan 13, 2009 23:31

Bare-Stig skrev:Æljen, PISSPRAT

Et glimrende innlegg som illustrer hva et "usaklig innlegg" er .... Du tåler ikke at noen mener noe annet enn deg...
Bilde

MAN, What else?
Tomas1
Veteran

Innlegg Sølvreven » Tir Jan 13, 2009 23:35

Tomas1, Jo vist, men er det en moderator, så får de moderere når det virkelig blåser. Forsent når stormen har lagt seg. Å det jeg mener er at han kunne ha grepet inn før.
Sølvreven
Bileier

Innlegg Stig-Arne » Tir Jan 13, 2009 23:36

Bare-Stig skrev:Stig-Arne, Nei men dere burde REAGERE når ting skjer, ikke suttre i ettertid.

Joda, enig der.. men nå er det ikke bare jeg som moderer her på forumet, og jeg har heller ikke mulighet til å moderere hele forumet.. og kan dermed ikke gjøre så mye.
Sitter nå heller ikke å ser gjennom alle trådene som er på forumet og det er derfor det er viktig å ha ett vidt spekter av moderatorer slik at man dekker heler forumet.

Men til nå er ikke moderator teamet skikkelig oppbygd her inne, så håper RD har planer om dette..

Og atter en gang, ser man ting som bør modereres, trykk på raporter knappen

Bare-stig: jeg kan ikke moderere på områder jeg ikke har moderator status.
Sist endret av Stig-Arne den Tir Jan 13, 2009 23:38, endret 1 gang
Brukerens avatar
Stig-Arne
- MODERATOR -

Innlegg Æljen » Tir Jan 13, 2009 23:36

borgan skrev:Men skal dette være ett forum for 14'tisser med dårlig selvtillit og kjerringer med problemer i balanse nerva så tror jeg nesten jeg får finne på noe annet,

"For jeg har vært meg selv i 24 år jeg" Har prøvd og være grei og koselig mot lille_meg og jeg, med og prøve og fortelle hu hva vanlig folkeskikk var, men det var jo nyttes løst..

nei, nå er vel forumet meint for sjåførene og de som er interresserte i yrket, og ikke de som trenger akkutt psykologi..

også sett at du har prøvd å være koslig mot hu, å det er bra ;)
kanskje bare gi faen i hu hadde vørt det enkleste? slå en strek over alt sammen og bare glemme henne? overse at hu er her..
Æljen

ForrigeNeste

Gå til Om forumet på Bergli Truckstop

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester