Spesialløsninger- for pynt eller funksjon
Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, adri, MOOY, topline164
39 innlegg
• Side 2 av 3 • 1, 2, 3
kentsor skrev:r serie med kufanger?
[img]http://i100.photobucket.com/albums/m21/kentsor/subalbum1/subalbum2/004-27.jpg[img]
Har ikke sett på denne tråden noe serlig men ser jeg må se mer her he he
For dette var jaggu smart

KING OF THE ROAD SCANIA V-A-B-I-S !!!
-
melby - Distribusjonssjåfør
JvhScania skrev:Hehe ja.. Det blir et helvettes søl. Har smørt ramma og dertil nærliggende komponenter på pusher'n... hehe
selv om det har skjedd på tråbilen er det da ikke ett velkjent v8 problem..
-- Turnin wheels and shiftin gears --
-
kentsor - - Shrek -
kentsor skrev:JvhScania skrev:Hehe ja.. Det blir et helvettes søl. Har smørt ramma og dertil nærliggende komponenter på pusher'n... hehe

HAHA Tråbilen!!
da er det et velkjent tråbilproblem
Truckstyle is my style
- pigpin
- Distribusjonssjåfør
kentsor skrev:JvhScania skrev:Hehe ja.. Det blir et helvettes søl. Har smørt ramma og dertil nærliggende komponenter på pusher'n... hehe
I følge en "ekspert" var dette noe som skjedde etterhvert. Er vel noe med vibrasjoner osv

Tippbil historie, Veitransport hstorie, kjører krokbil jeg gitt 

-
JvhScania - Bileier
Noen med R serie som har skoa i stigtrinnet?
Som dere sikkert veit da, er det jævlig dumt når det regner, for da blir skoa dritvåte..
Hvertfall, om man tetter med silikon i den "sprekken" under der jeg har tegna den røde streken, slipper man det, for da renner ikke vannet i den sprekken men ut før sprekken..
Funka hvertfall på våres biler..
Har også sett dansker med andre løsninger, og tilogmed varme.
Men kjører man 143 streamline, trenger man ikke det, skoa blir ikke våte når det regner, og motoren sitter så nærne, så den gjør så dem blir litt varme faktisk
Som dere sikkert veit da, er det jævlig dumt når det regner, for da blir skoa dritvåte..
Hvertfall, om man tetter med silikon i den "sprekken" under der jeg har tegna den røde streken, slipper man det, for da renner ikke vannet i den sprekken men ut før sprekken..

Har også sett dansker med andre løsninger, og tilogmed varme.
Men kjører man 143 streamline, trenger man ikke det, skoa blir ikke våte når det regner, og motoren sitter så nærne, så den gjør så dem blir litt varme faktisk

Andreas Nitteberg
..Streamline forever..
..Streamline forever..
-
Scania143 - Veteran
Scania143 skrev:Noen med R serie som har skoa i stigtrinnet?
Funker meget bra! Jeg monterte i tillegg en "skvettlapp" i fremkant av stigtrinnet. Da kan skoa stå vinter som vår

- erling
- Veteran
kentsor skrev:smart... ikke videre pent å skjøre hull til tusenmetera, men hjørne skal han ha cred for... nå ekke dem røra like tjukke på trux og hypro, men pytt pytt
er ikke direkte styggt heller.
Truckstyle is my style
- pigpin
- Distribusjonssjåfør
erling skrev:Scania143 skrev:Noen med R serie som har skoa i stigtrinnet?
http://i261.photobucket.com/albums/ii58 ... /skooo.jpg
Funker meget bra! Jeg monterte i tillegg en "skvettlapp" i fremkant av stigtrinnet. Da kan skoa stå vinter som vår
Jeg dreit meg ut en gang på det, da det bare er gjort på ene siden på den ene bilen, så jeg trampa ut like fort som vanlig, oppi skoen, som var stappfull med vann, men sjåførsiden som det var lagt silikon på, var tørr;p God start, når man går ut av bilen, og man kjenner det er en innsjø i skoen, haha.
Andreas Nitteberg
..Streamline forever..
..Streamline forever..
-
Scania143 - Veteran
kentsor skrev:r serie med kufanger?
[img]http://i100.photobucket.com/albums/m21/kentsor/subalbum1/subalbum2/004-27.jpg[img]
dette må vel gå ann på 4 serien å? fana så kjett å ta ned ku fangeren hele tiden ass
omdøpt grunn klager på nicket :P hehe skjønner ikke hvorfor :P
-
Lille Casper - Bileier
Slarken, mener på 4 serien så får du opp hjørne uten og ta ned kufangern.. ekke sikker men,,, bare og strekke seg bak og vippe opp fronten litt og vippe ut hjørnet..
-
sinnastian - - Sinnatagg -
39 innlegg
• Side 2 av 3 • 1, 2, 3
Hvem er i forumet
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest