Bilen ble kjøpt ny av Schei transport på Vinjeøra og sto uten påbygg det første året. Senere ble det satt på en fliskasse på bilen og den ble brukt etter det jeg har forstått mer som reservebil.
I 1996 kjøpte Ingvald Tøndel denne bilen som da hadde gått 150 000 km og satte på et skap . Bak bilen hadde han til å begynne med en toakslet tilhenger (bladfjæret) som senere har blitt observert på Verdal.
fra 1998 dro den på en 3-akslet Kautec med løftekapell og det siste året den gikk i trafikk kjørte jeg den en god del og hadde en 2-akslet Wilco bak. (den som ikke holdt på dørene sine)
Planen jeg har for bilen er å reparere et lite rustangrep på taket, ta av skapet og renske ramma for rust, lakkere opp ramma og sette skapet på igjen. Det er også en lekkasje på motoren som vi må til livs før bilen er i den stand vi ønsker at den skal bli.
så var det noen bilder så dere har noe vakkert å se på
Dette er fra da vi kjøpte bilen i 1996

Her står den med 2-akslingen på gården før skapen hadde kommet på.

Her er Kautec'n relativt ny og står på Trones bruk på Verdal for lasting

I dag står bilen og fungerer som lager på vedfaabrikken på Sørgarden , Kyrksæterøra.

Jeg har for dårlige bilder av Tilhengeren (den grå med to aksler) men hvis noen vet av denne tilhengeren ville jeg gjerne hatt kontakt med eieren for litt harde forhandlinger... Jeg så tilhengeren noen år etter vi solgte den, da gikk den bak en bil det sto TS- Verdal eller lignende.