Endres liv i Lastebil

Her kan du lese og skrive om ulike erfaringer med sjåføryrket, enten det dreier seg om distribusjonskjøring eller langtransport.

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg Snikker jr » Lør Nov 10, 2012 21:24

Referat av utlandstur med Morten Vatland

Nå har eg vert på tur til utlandet med Morten Vatland (DeLutte). Turen gikk gjennom Danmark og så blei det Tour de Tyskland. Det har vært en spesiel tur med ein del nedturer men også oppturer. Før eg begynner vil eg bare takke Morten for god tur og god lære.

Eg begynner på Sundag den 8.10-12
Eg hadde vore på hytta, så Morten sa at vi skulle møtes på vekta i Flekkefjord. Så Sundag sto eg opp og pakte det eg skulle og reiste opp til vekta å venta på Morten. Når Morten kom hoppet eg inn eg me sette nasen mot Kr. Sand.
Bilde
Me kjørte først opp til terminalen til Håkull for å hente noe parkett som skulle Berlin. Etter lasting på Håkull sin terminal la nesa mot kaia for å vente på ferga.

Når ferga kom var det bare å kjøre inn, å gå opp i buffen å begynne å spise. Etter ein god middag gjekk me i tax-free’n og kjøpte 2 cola og 1 red bull. Etter å ha kommet av ferga kjørte me inn på tolla og sto der i ein time p.g.a at ein av dei bak disken ikkje hadde oppna heile e-posten og funne alle vedlegga så det blei rekna feil vekt på lasset, og me blei ståande i ein å venta på at dei skulle finne ut av det.
Etter tolla var ferdig skulle me hive av ein palle på Håkull sin terminal i Danmark, så me tok fylle med Harald Hegelstad som hadde nøkkel til terminalen. Etter å ha losset pallen kjørte me til nokon mil før Padborg og tok til å la oss.
Nå kan du se mine opplevelser langs veien på
http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=9968

I'm a Cowboy, dead or alive
Brukerens avatar
Snikker jr
Distribusjonssjåfør

Innlegg Snikker jr » Lør Nov 10, 2012 21:26

Måndag 9.10-12
Me stod opp der me la oss. Me sette fart mot Padborg for diesel og adblue. Etter nokon timars kjøring kom me til Padborg, eigentleg skulle me bare reise men me traff Eivind Flaten så det gjekk litt tid på drøs.På Route 45 såg me også AR sin bil.
Bilde

Etter drøs reiste me til Hamburg for å losse første lossing. Me kom ned på DSV sin terminal og fikk losset de pallene me skulle.
Bilde

Etter å ha fått losset i Hamburg tok veien mot Berlin. Turen ned til Berlin fant me ein Autohof for litt mat. Me gjekk inn og bestilte. Eg bestilte ein hamburger som smakte litt løye. Me kjørte ned til Berlin der me skulle losse parket som me hadde lastet i Kr.sand. Me kjørte inn ein trong port og la oss.
Tysdag 10.10-12
Eg vakne kl 05.15 og følte meg litt løyen i magen. Eg hoppte ut av køya ut av bilen og tok hendene på framskjermen og gal-spydde. Etter ein stund trudde eg eg var ferdig, men der tok eg feil, ein halv time hoppte eg ut igjen og spydde igjen. Etter ei stund gjore eg meg ferdig me spying. Så fikk me losset. Uheldigvis fikk eg ikkje tatt bilde. Nå satte me nasen mot Landsberg som ligg i nærheten av Halle.
Bilde
Kjørte videre å fant ein Autohof som såg ut til å ha dusjer. Me fekk dusjet og tok turen videre. Litt seinare fant me Autohof Berg, då svingte me selfølgeleg inn her. På Berg stod det mykje gjilt. For eksempel mykje kule bilar. Me gjekk inn og spiste. Etterpå gjekk me inn i butikken, der var det alt av krimskrams. Her stod det ein Black Amber Scania utanfor. Men me kunne ikkje ver på Berg heile dagen, så me tok vegen mot neste losting. Strullendorf litt nord for Nürnberg. Og stod der for natta.
Bilde

Brukerens avatar
Snikker jr
Distribusjonssjåfør

Innlegg Snikker jr » Lør Nov 10, 2012 21:28

Onsdag 11.10-12
Me stod opp 06:00 for der me skulle losse var eit varehotell, så det oppna tideleg. Etter å ha lossa tok me veien mot neste plass. To lossinger Windischbuch. Første lossing var ein palle på bare 45kg, så eg og Morten fant ut at me bare skulle ta den sjølv
Bilde
. Andre levering var bare 800 meter frå kvar andre.
Bilde
Etter lossing gjekk turen gjennom nokon flotte dorfer. Me kom omsider til Ingelfingen og fikk losset.
Bilde

Og satt nasen mot Stuttgart for å laste ein palle til Egenes-brannteknikk.
Bilde
Etter å laste det hadde me 1 leveringer igjen. Det var kvernelandsplog til ein landbruksforhandler i Eutingen. Me kom til ein bensinstasjon og åt mat, stasjonen låg ca. 1 time frå losse plassen. Etter mat gjekk turen til siste lossing i Eutingen for å sove.

Torsdag 12.10-12
Om morgonen såg me korleis det såg ut. Når klokka blei 8 kjørte me ned på plassen og fikk nokon til å losse.
Bilde
Tok meg noko frukost og turen til Lørrach for å laste ein dreiebenk til Lærdal. Her vart det litt rot p.g.a klokka nerma seg 5 og då stengte tolla. Men etter at alle hadde vert litt på tuppa, kunne me senke skuldrene å ta fatt på veien nord-over. Siste lasting for dag var nokon kablar i Hemmingen. Her fikk me lasta og la oss.
Bilde

Brukerens avatar
Snikker jr
Distribusjonssjåfør

Innlegg Snikker jr » Lør Nov 10, 2012 21:30

Fredag 13.10-12
Etter å ha stått opp rett utenfor terminalen i Hemmingen gjekk turen til Karlsruhe for å laste sikter.
Bilde
Etter å ha lastet sikter kjørte me opp til ein autohof øst for Giessen på A5 for å dysje å spise noko god mat. Etter på gjekk turen til Autohof Mellendorf i Hannover for å sove.

Laurdag 14.10-12
Me stod opp på Mellendorf og tok turen nordover for å nå heim før eg skulle på skulen.
Bilde
Turen gjekk opp gjennom halve Tyskland. Og eg såg mykje spanande langs veien, t.d nokon som snitta gras oppi ein gammal iveco. Etter å ha kjørt langt og lenge kom me opp til Flensburg for å handle. Her var det mange dansker som kom med hengerer. Men me handla ikkje så mykje. Etter å ha handla gjekk veien til Padborg for å ha egg og bacon. Etter på kjørte me til Hirsthals og tok ferga til Kr.sand og la oss.
Bilde

Sundag 15.10-12
Turen gjekk først til dama til Morten på Vigeland der me åt frukost også gjekk turen til Lye der han kjørte meg heim. Til slutt takk for turen

Brukerens avatar
Snikker jr
Distribusjonssjåfør

Innlegg DeLutte » Lør Nov 10, 2012 22:39

Bra jobba, Endre. Du begynner å få en innholdsrik og variert dagbok.

De Lutte
Quizen min er blitt lettere !
Nå med kun 3 alternativer til rett svar

http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=7541
Brukerens avatar
DeLutte
- MODERATOR -

Innlegg Rubber Duck » Lør Nov 10, 2012 22:49

Veldig, veldig bra dette Endre, du skriver og fotograferer som en erfaren dokumentar journalist, tross din unge alder, så der har du et potensielt yrke i tillegg til å være sjåfør :tommel:
Man skal ikke plage andre. Man skal være grei og snill. Og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

http://www.facebook.com/bergli.truckstop
Brukerens avatar
Rubber Duck
Administrator

Innlegg knut-erik » Lør Nov 10, 2012 23:23

jada alltid mye flott here gøy å see og lese ;)
knut-erik
Lærling

Innlegg Desperado » Søn Nov 11, 2012 10:44

Som jeg har sagt før, dette er en av de mest interessante dagbøkene. Gleder meg alltid til du skal på tur. :applaus: :applaus: :applaus:
Last som ikke skal til utlandet er noe dritt...
Dagboken min: viewtopic.php?t=1410
Brukerens avatar
Desperado
Bileier

Innlegg toyota-hilux » Søn Nov 11, 2012 17:52

tøft at du får være med på tur da
toyota-hilux
Sykkelbud

Innlegg Asfalttaxi » Søn Nov 11, 2012 21:41

Flotte bilder, bra skreve Endre :)
When god gave out brains I thought he said trains so i asked for a slow one.
Brukerens avatar
Asfalttaxi
Bileier

Innlegg Snikker jr » Ons Jan 02, 2013 21:37

Var med Far på arbeid i dag og tok noen bilder.

TS begynner 2013 med ein forykande start 8-)
Bilde

Begynnte med at me skulle kjøre ein 3.5tons volvo til Stavanger...
Bilde

men me kom ikkje så langt. far fekk ein telefon om att ein pickup låg i grøfta på Skas. olla litt med den, men fekk ann opp.
Bilde

Kom om sider til byen og fekk levert volvoen.
Bilde

Så blei me sendt opp til Forus for å hente ein lift som TS skal leie, men liften var for brei for far sin bil.
Bilde

Kjørte derfor inn til Soma igjen. Da traff me nye bilen Frank. Ser godt ut.
Bilde

Nede på tomta henta me ein stikkeforlengar som skulle til Stavanger den og.
Bilde

Her fekk eg og bilde av bilen til Frank.
Bilde

Var trongt der me leverte forlengeren.
Bilde

Siden me var i byen skulle me henta ein liten Cat hjulaster, det gløymte eg å ta bilde av, men fekk bilde av Leffi sin bil på vei inn.
Bilde

Etter å ha levert den henta me to valser. Den eine skule til Ålgård og den andre til Sandve.
Bilde

Etter å ha levert den eine valsen såg me nye bilen til Morten Tegtmejer.
Bilde

Her er me på Sandve.
Bilde

Etter dette gjekk turen til Soma igjen og på vei traff me Petter. Han har lakkert solskygge og vindskjermen oppføre vinduet grønt. Han hadde og lakkert felgane sølvgråe.
Bilde

Henta enda ein volvo på Soma
Bilde

Leverte denne ein plass eg ikkje huskar namnet på, men viss nkon kan det. SKRIK ut ;)
Bilde

Etter dette henta me ein litten dumper (Terex) same plassen som Caten. Den blei kjørt til Soma.
Bilde

Etterpå henta me enda ein vals og kjørte denne til IMS.
Bilde

Etter å ha levert valsen henta me ein liten vals som kjøres med fjernkontroll og kjørte heim.

Brukerens avatar
Snikker jr
Distribusjonssjåfør

Innlegg DeLutte » Ons Jan 02, 2013 21:44

Ser ut til at dere hadde en variert og spennende dag. Bra arbeid.

De Lutte
Quizen min er blitt lettere !
Nå med kun 3 alternativer til rett svar

http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=7541
Brukerens avatar
DeLutte
- MODERATOR -

Innlegg Snikker jr » Man Jan 14, 2013 20:07

Var med Far på overtid i dag.
Han kom med ein 3000 tank og leverte den på Kverneland.
Bilde

Henta ein 5.5toner på Foss-Eikeland, her stod og Kåre K Lode å lossa.
Bilde
Bilde

Far leverte maskinen i Tanager mens eg gjekk å tok bilder på SR
Bilde

På vei heim sto Kåre K Lode å lasta smøregraver
Bilde

Blei ikkje mykje lasting og lossing, men det var fordi eg ikkje var med så mange timer ;)

Brukerens avatar
Snikker jr
Distribusjonssjåfør

Innlegg Snikker jr » Man Feb 11, 2013 14:13

Sidde eg å Jan Stian på terminalen til SR og venter på lass

Brukerens avatar