Nå har vi kommet til side 60 her på tråden, og til denne siden har jeg spart disse tre leveransebildene som jeg ble svært glad for å finne i samlingen fra Hengsrød.. Dette fordi de viser en bil og delvis en henger jeg kan huske å ha sett flere ganger på vei til og fra kornsiloen på Vippetangen de første årene jeg bodde i Oslo-området fra 1998.. Og også fordi dette var en ganske sjelden og egentlig ganske stilig vogntog-kombinasjon.. Bilen var en flott Mercedes 1831L-542 1996 mod som var oppbygd med tipp og plan med bulkfunskjon og bakmontert blåseutstyr fra Hengsrød.. Den ble førstegangsregistrert i Horten på regnr KZ 44374 den 03.04.1996 og var hos samme eier helt fram til den ble avregistrert for godt og eksportert ut av landet den 20.04.2007.. Nå vet jeg ikke hvem som var eier av denne bilen, men det håper og tror jeg noen her på forumet vet og kan fortelle mer om.. Vet imdilertid at den kjørte for Norgesfor og fikk en fargerik liten logo fra dette selskapet på hyttedørene.. Vi må nevne hengeren som ses bak bilen på to av bildene også.. Dette var en enakslet henger (ryggsekk) som jeg er ganske sikker på at var noen år eldre enn bilen, tror den var et helbygd Hengsrød-produkt både ifht chassis og plan/tippåbygg.. Vet ikke regnr på hengeren, men sammen med bilen mener jeg altså dette var et stilig og ganske sjeldent vogntog for sin tid..