Shell´n på Sjøholt....

Uten mat og drikke, duger sjåføren ikke!
Her kan vi reklamere for og gi omtaler på gode stoppesteder langs landeveien, både innlands og utenlands. Har du noen favoritter?

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Shell´n på Sjøholt....

Innlegg PK » Ons Mar 06, 2013 23:08

Jeg stakk innom på Shell´n på Sjøholt i dag. Skulle bare ta en dusj, dessuten var jeg nyskjerrig etter å se om innehaver hadde reparert dusjen. Jeg klagde på den for flere måneder siden. Dusjkabinettet var utett og lealaust, og det var et elendig vanntrykk i systemet. Trykket var greit nok hvis du bare skulle ha kaldt vann, men så fort du skulle ha litt varme på vannet måtte du nesten dra vannet ut av dusjhodet. Feilen ligger i blandebatteriet, nesten 100 % sikkert. Svaret jeg fikk dengangen var at de skulle ta tak i problemet omgående..... Nå skal det sies at "omgående" er et ganske vidt begrep, i hvertfall i Møre og Romsdal. Derfor ble jeg veldig skuffet i dag når jeg fant at tingenes tilstand var i samme dårlige forfatning. Jeg måtte kle på meg igjen uten dusjing. Ved nærmere ettersyn virker resten av sjåførlokalet i slitt og dårlig forfatning. Som et forslag til innehaver vil jeg si: "Ta litt betalt av de som skal bruke dusjen, så har du penger til rengjøring og vedlikehold." På de aller fleste stedene må vi betalen en liten penning (20-30 kroner), og det har vi råd til! Jeg tror det blir en stund til jeg stopper der igjen, hverken for dieselfylling eller dusjing.
Enten går du...eller så blir jeg!
Brukerens avatar
PK
- ordkunstner -

Innlegg Desperado » Ons Mar 06, 2013 23:55

Da var det du som stod i sving innpå der da, ute ved E39, da jeg passerte i ettermiddag?
Last som ikke skal til utlandet er noe dritt...
Dagboken min: viewtopic.php?t=1410
Brukerens avatar
Desperado
Bileier

Gå til Veikroer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester