Fryatun Gudbrandsdalen

Uten mat og drikke, duger sjåføren ikke!
Her kan vi reklamere for og gi omtaler på gode stoppesteder langs landeveien, både innlands og utenlands. Har du noen favoritter?

Moderatorer: Stig-Arne, Lysmester`n, jvsandem, DeLutte, MOOY, topline164

Innlegg uffen » Fre Jul 03, 2009 00:41

Enig medDennis her,samtidig kunne vel staten tatt høyde for å hjelpe spisesteder langs veien som blir berørt av ny vei i den forstand at dem mister kundene sine med ett tilbud om å drive nytt sted langs nye traseen? Ett tilskudd for å få flyttet virksomheten.

Nye spisesteder dukker alltids opp men kan være greit å beholde de uavhengige stedene som kanskje strekker seg litt lengre mtp service o.a.

Det siste en vil ha er store serveringskjeder som henter maten fra ett sentralkjøkken ett eller annet steds ifra.Det resulterer i lite kokkeri og blir bare oppvarming og lite særpreg på maten og spisestedet. :roll:
Brukerens avatar
uffen
Distribusjonssjåfør

Innlegg Thomas_H » Lør Mar 26, 2011 07:23

Stoppa innom på Fryatun denne uka siden mange kjente skrøyt av plassen. Og jeg kommer garantert til å stoppe her flere ganger.

Kjempe god mat og god parkering :D :D
CB: 6554
Gustavsen Transport

Dagboka mi
Brukerens avatar
Thomas_H
Lærling

Innlegg 69Mustang » Søn Sep 11, 2011 15:35

Fryatun Kro - først i Norge med Scania digitale informasjonsskjermer!!
http://www.scania.no/media/pressemeldin ... n-kro.aspx
LordOfTheFords!!
69Mustang
Bileier

Innlegg Thomas_H » Søn Sep 11, 2011 16:14

69Mustang, eneste minuset er at det er stort sett ikke mer enn 1 til 2 plasser ved sjåførborda man får med seg hva som står der :-?
CB: 6554
Gustavsen Transport

Dagboka mi
Brukerens avatar
Thomas_H
Lærling

Innlegg DeLutte » Fre Mai 25, 2012 07:07

FRYATUN KRO blir boikottet:

Jeg kom over dette innlegget på en internettside. Velger å poste det her, slik at folk vet hvem de har med å gjøre.

"" I dag avtalte jeg og en kollega å bytte tralle i dalen å valgte frya til vår fordel med møtetida, dusj og middag. Koblet av tralla mi litt i utkanten av den store plassen for så å gå inn for dusj og middag mens den andre bilen kom ettekvart. Plutselig kjem en sint bestyrer å lurte på ken som kan gjær seg til kjenne for en frakoblet Einar Valde semi, jeg tilsto og fekk spm om jeg hadde lest regelverket! Er forsovidt klar over at det er forbudt med tralle/conteiner bytting eller anna form for arbeid som skaper bråk for andre sjåfører på nattestid. Helt greit!

MEN siden klokka var bare 1930 på kvelden og et fåtall trailere stod på plassen uten en fortrekt gardin, så burde det gå an å bytte ei tralle, det medfører ingen sjenering for andre på dag/kvelstid i sådan tilfelle!
Fekk beskjed frå den illsinte bestyrar om å fjerne meg, bilen å tralla brennkvikt!! Eg komenterte i venlig tone at eg ikkje e interessert i å bruke denna plassen meir hvis så dårlig kundebehandling skal forekomme.
Då vart eg kalt ett eller annet med en feig barnslig idiot å at eg oppførte meg svært dårlig, å han ropte blant ca 20 andre gjester at eg ikkje var velkomen dit igjen!
E.V har biler der ofte å er et godt kjent firma blant mange andre som stopper der, og vi har erfaring med go service blant dei ansatte å nydelige forhold!
Vart meir som mållaus, samt med dei andre som var der under dinne ufattelige og usaklige "utkastelsen"!!

Sivert: Satt der å hørte på dette utbrudde hans. Vart heilt sjokkert av at det går an å oppføre seg slik te kundan sine.

Magne: Bare slutte å spise der mer da...

Mats: Ja, synd for plassen og ansatte men dette var ufattelig frekk og stygg oppførsel . . . Var sjokkert der jeg satt.

Frank Robert: Det trur jeg alle ble

Bjørn Erik: Boikotta fra nå av meg. Slik går ikke an

Terje: Da er det bare og tute og kjøre rett forbi der neste gang. Er vel vi sjåførere som holder liv i han og de ansatte der.

Stian: Latterlig! Om det er det dem kaller service så kan dem nå bare ha d så godt! Herregud!

Perry: Boikotta!! I tillegg til dyr mat liksom...Huff

Svein Vidar: Blir nok Mors på Kvam heretter på meg. Er God og billig mat der også. God p plass nedenfor Kroa

Joakim: Frister ikke stoppe å legge igjen penger der lenger nei. Står ikke mye respekt av sånn oppførsel!!!

Kathrine: Sånne plasser fortjener ikke gjester i det hele tatt. Burde vært takknemlig for noen heller kunne lage et godt rykte på plassen, slik at flere sjåfører og andre kjente kanskje stoppa å spiste der. men ris på egen bak dette.

Roy Allan: Noen regna ut at me la igjen tett opp under 40 tusen i året der, detta var før dem begynte me disse tåpelige åpningstidene dei har no!!! Da det faktisk var dagens høyde punkt å få stoppa der, både for en dusj, go mat å sosialt samvær!! Ikke minst koselig betjening.... Men etter dette frister det ikke å stoppe der i det hele!! Gubben må jo ha type splittet personlighet....

Kim Roger: Håper ingen ser en trailer der igjen. Kanskje han får varene sine med hest å kjerre

Frode: Skal levere middagskortet mitt ved neste passering, med uttrykkeleg beskjed om ka han kan gjøre med kortet sitt!!

Jørn: Da e det bare å gå inn for en felles boikott folkens. Vis vår avsky, og stå sammen så får vi se hvor lenge han kan drive uten å høre på sine største kunder. Spre budskapet! Middagskortet mitt er long gone i en søppelbøtte på Sinclairs Inn :)

Terje S.: For en oppførsel. Detta er spredd videre.. Bare og boikotte denne plassen..

De Lutte
Quizen min er blitt lettere !
Nå med kun 3 alternativer til rett svar

http://www.berglitruckstop.no/viewtopic.php?t=7541
Brukerens avatar
DeLutte
- MODERATOR -

Innlegg Vabbis » Fre Mai 25, 2012 13:18

Har ikke vert der på ca 2 år, men har d blitt ny eier?? Virka no som ein grei type hainn som va der før??....
Brukerens avatar
Vabbis
Distribusjonssjåfør

Innlegg trucker'n » Fre Mai 25, 2012 17:12

Vabbis skrev:Har ikke vert der på ca 2 år, men har d blitt ny eier?? Virka no som ein grei type hainn som va der før??....

nope er samme eigeren enda ;)
Mads'n CB NR 6396
Brukerens avatar
trucker'n
Bileier

Innlegg ArmyTrucker » Fre Mai 25, 2012 21:17

Blir ikke Boikott fra meg ivertfall

regler er regler.. står store skilt ... om en får lov å bytte tralle så får fort flere nyss i dette så skjønner eigeren

selv om oppførselen ikke var særlig god så skjønner jeg at han ble irritert
ArmyTrucker
Bileier

Innlegg DeLutte » Fre Mai 25, 2012 23:30

Han har tydeligvis et permanent problem med oppførselen.

En kollega av meg ble "kjeppjagd" derfra for en god del år siden. Og hva var årsaken til det ??
Jo, han så ikke ut som noen trailersjåfør. Middagskortet hans ble beslaglagt, og han har dermed ikke vist seg der siden.

Selv har jeg aldri satt mine ben i Gudbrandsdalen, men er overrasket over hvor mange sjåfører som har blitt dårlig behandlet av den eieren. Det har kommet frem flere episoder i dag.

Neste gang kan det være deg som blir utskjelt foran de andre gjestene, Army.

De Lutte

Brukerens avatar
DeLutte
- MODERATOR -

Innlegg vabis8 » Lør Mai 26, 2012 00:54

Han er jævli flink til å jage vekk utlendingene som bare sover og driter på plassen der... applaus for det..

men dette ble jo faen bare for dumt....!! Var der på mandag...
kanskje siste gang...!
Can I Play With Madness
Brukerens avatar
vabis8
- Fløtepusen -

Innlegg Bakkejord » Lør Jun 16, 2012 20:53

Har spist god middag og dertil kaffe med god dessert på Frøyatun i dag. Hyggelig betjening og god service. Anbefales av alle som ferdes på veien.
Sist endret av Bakkejord den Lør Jun 30, 2012 09:18, endret 1 gang
Bakkejord
Sykkelbud

Innlegg Pelle » Lør Jun 16, 2012 21:30

Det er tydelig at mannen har et problem... Noen ganger er han grei og hyggelig, andre ganger helt spinnvill... Kjørte fast Kr.Sund Oslo mellom 2002 og 2006, og var innom flere ganger i uka. Etter jeg byttet arbeidsgiver, blir det lengre mellom turene gjennom Gudbrandsdalen og sist var det 3år siden sist. Da tok han middagskortet mitt og reiv det i stykker med beskjed om at jeg oppfylte ikke krava til å ha slik middagskort hos dem. Så jeg støtter alle som boikotter Fryatun Kro. Og da får de som er stamgjester der nyte godt av det.
Member of Team Lightforce
Brukerens avatar
Pelle
Veteran

Innlegg DeLutte » Man Jun 25, 2012 22:29

Bakkejord skrev:Delutte sprer dårlig rykte og det er ikke bra, du bør ikke ta deg til rette, skal du drive med trallebytting og annen jobb på parkeringsplassen så spør først om det er ok.

De Lutte har ikke tatt seg til rette i det hele tatt. Jeg har aldri satt mine ben på den plassen.

Og hvorfor skal slike ting absolutt dysses ned ??
Som kjent blir det ingen røk uten ild, og her er det flere som har blitt dårlig behandlet !

De Lutte

Brukerens avatar
DeLutte
- MODERATOR -

Innlegg sigve. Trond Truckers :D » Fre Jun 29, 2012 12:41

Bakkejord, DeLutte sprer ikke dårlig rykte .. Frya e en sinnsykt bra plass, men sånne ting som Harald ( eier ) gjor der er ikke bra! Men , hvis du e stammgjest der , så koffår ikke bare gå inn og spør " kan tralla mi stå her i 35 min f.eks? " E jo ikke vanskeligere enn det .. Men dem har syk service og heilt himmelsk mat der! Så boikott av den plassen blir det ikke !
Bjarne Øverland - Molde

Volvo FH 16 XXL
Brukerens avatar
sigve. Trond Truckers :D
Veteran

Innlegg knutta » Fre Mar 29, 2013 03:51

Var innom der i vinter 10 minutter etter stengetid og holdt på å drite på meg. Gikk å banket på bakdøra og spurte om å få låne dassen (de var jo tilstede for å vaske kjøkkenet uansett), men det kom ikke på tale.
Det vil jeg ihvertfall ikke kalle god service...!
Knut Arne

If you run your fingers over my chevy,
I will run my chevy over your fingers...
Brukerens avatar
knutta
Sykkelbud

Forrige

Gå til Veikroer

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester