Nå har eg vert på tur til utlandet med Morten Vatland (DeLutte). Turen gikk gjennom Danmark og så blei det Tour de Tyskland. Det har vært en spesiel tur med ein del nedturer men også oppturer. Før eg begynner vil eg bare takke Morten for god tur og god lære.
Eg begynner på Sundag den 8.10-12
Eg hadde vore på hytta, så Morten sa at vi skulle møtes på vekta i Flekkefjord. Så Sundag sto eg opp og pakte det eg skulle og reiste opp til vekta å venta på Morten. Når Morten kom hoppet eg inn eg me sette nasen mot Kr. Sand.

Me kjørte først opp til terminalen til Håkull for å hente noe parkett som skulle Berlin. Etter lasting på Håkull sin terminal la nesa mot kaia for å vente på ferga.
Når ferga kom var det bare å kjøre inn, å gå opp i buffen å begynne å spise. Etter ein god middag gjekk me i tax-free’n og kjøpte 2 cola og 1 red bull. Etter å ha kommet av ferga kjørte me inn på tolla og sto der i ein time p.g.a at ein av dei bak disken ikkje hadde oppna heile e-posten og funne alle vedlegga så det blei rekna feil vekt på lasset, og me blei ståande i ein å venta på at dei skulle finne ut av det.
Etter tolla var ferdig skulle me hive av ein palle på Håkull sin terminal i Danmark, så me tok fylle med Harald Hegelstad som hadde nøkkel til terminalen. Etter å ha losset pallen kjørte me til nokon mil før Padborg og tok til å la oss.